Sieć Media Markt po raz trzeci wydała wyjątkowy kalendarz, który prezentuje zmysłowość kobiecego piękna i odwołuje się do emocji związanych z posiadaniem markowego sprzętu. Nakład jest limitowany (1500 egzemplarzy) i trafi tylko do najważniejszych partnerów Media Markt. W sesji po raz pierwszy wykorzystano kolorowe zdjęcia, które zostały wykonane w markecie Media Markt.


„Skok na niskie ceny” nie jest zadaniem łatwym i podejmują się go tylko najlepsze agentki, doskonale wygimnastykowane oraz pełne naturalnego uwodzicielskiego wdzięku. Wyrafinowane, lateksowe kreacje przywodzą na myśl postaci erotycznych super-bohaterek, u których siła charakteru koresponduje z pięknem wysportowanego ciała. Trud włamania jest rekompensowany najnowocześniejszymi urządzeniami uznanych producentów, które mogą być przydatne włamywaczkom w ich życiu codziennym… jak i przy planowaniu kolejnego skoku.
„Media Markt po raz kolejny prezentuje zmysłowy kalendarz, który podkreśla niestandardowe myślenie o produktach elektroniki użytkowej. Lubimy zaskakiwać i prezentować oryginalne rozwiązania – nasz kalendarz jest tego najlepszym przykładem” – mówi Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu Media Markt.

Autorem zdjęć jest Emil Biliński – wychowany w Austrii fotografik, który może się poszczycić współpracą m.in. z: Anne Leibovitz, Dawidem Lachapelle i Peterem Lindberghiem. Kreacje przygotował współpracujący z fotografem wiedeński stylista i projektant Nino B. Pavlek. Studio M5 zorganizowało produkcję sesji. Całość konceptu przygotowała i opracowała agencja Opus B.

Źródło: Media Markt

Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj instrukcje w nim zawarte, aby potwierdzić subskrypcję.