„Reportaż ślubny w Praktyce” to godna uwagi książka wydawnictwa Galaktyka. Już sam tytuł naprowadza nas na tematykę książki. Ważne wskazówki, ciekawe spostrzeżenia to wszystko możemy odnaleźć czytając kolejne strony książki Paula D.Van Hoya.

Książka skierowana jest głównie do fotografów początkujących w tej dziedzinie, którzy chcą wgryźć się w „interes ślubno-weselny” ale również do fotografów zaawansowanych, którzy chcą poznać innowacyjne rozwiązania . Fotograf ślubny to praca, w której nie tylko „robi się zdjęcia”, ale to również biznes, w którym ważnym elementem jest marketing, psychologia ludzka a także optymalizacja kosztów.

Czytając książkę, wiele osób które wkraczają w ten rynek przekona się, że aparat nieważne czy tani czy drogi, oraz sprzęt choćby lampa błyskowa, nie wystarczą do tego by być fotografem ślubnym – fotografem z prawdziwego zdarzenia. Potrzebne jest doświadczenie, wytrwałość i wiedza.

Książka ( miękka oprawa) liczy 128 stron i  podzielona jest na  18 tematycznych rozdziałów, które charakteryzują się szerokim zakresem tematycznym: od  historii reportażu po wiele cennych  praktycznych i organizacyjnych porad, po zawieranie umów oraz reklamę . Każda z nich zawiera bogato wyjaśniony zakres tematyczny wraz ze zdjęciami.

W  książce znajdziemy następujące rozdziały:
1. Historia i filizofia
2. Poważne podejście do reportażu ślubnego
3. Promocja i reklama
4. Poznaj swoich klientów
5. Organizacja pracy : przed i po ślubie
6. Fotografowanie
7. Czy naprawdę potrzebuję asystenta lub drugiego fotografa?
8. Praca w charakterze drugiego fotografa
9. Sesja zaręczynowa
10. Styl fotografowania
11. Najważniejsze zdjęcia ze ślubu
12. Zdjęcia sukni ślubnej
13. Fotografowanie detali
14. Aparaty i sprzęt
15. Wycena własnej pracy
16. Pakiety usług
17. Umowa na usługi fotografa ślubnego
18. Pokaż i opowiedz: historie kilku zdjęć

Książka jest godna polecenia ze względu na trafność uwag oraz doskonałe „przeprowadzenie” czytelnika przez szereg czynności związanych z organizacją oraz wykonaniem samego reportażu ślubnego jak również czynności czysto biznesowych związanych z wyceną swojej pracy oraz zareklamowaniem i wypromowaniem siebie.

Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj instrukcje w nim zawarte, aby potwierdzić subskrypcję.